نوشته شده توسط : غریبه

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

به لوازمی که برای ساخت و تمیز نگه داشتن  استخر، جکوزی و سونا استفاده می شود، تجهیزات استخری گفته می شود. به طور کلی می توان گفت تجهیزات استخری یکی از مهمترین ملزومات برای راه اندازی استخرها هستند و بدون وجود این تجهیزات راه اندازی استخر امکان پذیر نیست. تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر استفاده می شود، با توجه به عمق و کاربرد استخر کاملاً متفاوت است. تجهیزات استخری در دو مدل تجهیزات اصلی و جانبی تولید می شوند و وجود تجهیزات اصلی برای ساخت همه استخرها واجب است در حالی که تجهیزات جانبی با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شوند و استفاده از آنها کاملاً سلیقه ایی است. در حقیقت ابزارهای جانبی استخر جزء ابزارهای لوکس محسوب شده و استفاده از آنها در استخر و جکوزی کاملاً اختیاری است.  تجهیزاتی از جمله نردبان؛ جارو؛ گریل و اسمیکر استخر، دستگیره، کفشور، چراغ های سونا و استخر از تجهیزات جانبی محسوب می شوند. ولی وسایلی همچون کلر زن، فیلتر شنی، پمپ جکوزی، فیلتر کارتریجی، پکیج تصفیه، دیگ بخار، مبدل حرارتی و سختی گیر جزء تجهیزات اصلی بوده و در ساخت استخرها حتما باید از این تجهیزات استفاده شود.

پمپ تصفیه استخر

 پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات مهم استخری بوده و وجود آن برای همه استخرها ضروری است. پمپ آب استخر، با چرخاندن آب استخر، آب استخر را شفاف کرده و از راکد شدن آب استخر جلوگیری می کند. در حقیقت پمپ تصفیه آب یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و آب استخر را به حرکت در می آورد. پمپ تصفیه با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را بیرون کشیده و آن را وارد فیلتر می کند و سپس آب تصفیه شده را دوباره به داخل استخر پمپاژ می کند.

پمپ تصفیه استخر در دو نوع تک تاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شود. پمپ تصفیه استخر مجهز به یک دستگاه موگیر است و این دستگاه که در دهانه موتور قرار گرفته از ورود ذرات ریز جلوگیری می کند. بدنه پمپ تصفیه استخر نسبت به سایر پمپ ها، مقاومت بیشتری دارد. در حقیقت جنس بدنه پمپ های تصفیه استخر از پلیمر بوده و دربرابر آشغال، اسید و کلر مقاومت زیادی دارد و بنابراین از خوردگی و آسیب رساندن به پمپ جلوگیری می کند. مهمترین مزیت پمپ های تصفیه استخر، کم مصرف بودن و توان بسیار بالای آن است.

کلر زن

دستگاه کلرزن یکی دیگر از تجهیزات استخری بوده و یک پمپ برای انتقال کلر دارد. دستگاه کلر زن در استخرهای خانگی، استخرهای بزرگ و همچنین مخزن های آب شهری استفاده می شود. دستگاه کلر زن یکی از کوچکترین تجهیزات استخری است ولی با توجه به این که آب استخر را تمیز و ضد عفونی می کند، نقش بسیار مهمی در استخر ها دارد.

فیلتر شنی استخر

 فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و کاربرد اصلی آن تصفیه آب استخر می باشد. فیلتر شنی، با تمیز کردن آب استخر، ذرات موجود در آب از جمله گل و لای، مواد آلی، رنگ، باکتری ها و پلانگتون ها را کاملاً از بین می برد.

 فیلتر های شنی معمولاً به شکل استوانه ایی طراحی و تولید می شوند. ستون های فیلترهای شنی با شن آنتراسیت پر شده و سپس در درون استخر نصب می شوند. برای جلوگیری از گرفتگی لوله های این فیلتر، یک لایه  شن  درشت به روی نازل فیلتر ریخته می شود و در مرحله بعدی یک لایه شن ریز نیز روی لایه های درشت قرار داده می شود. از آن جایی که آب از بین ذرات شنی می گذرد، موادی که در آب موجود است، در فیلتر شنی گیر کرده و به این ترتیب آب بدون مواد معلق در فیلتر شنی جمع می شود. در بعضی مواقع به خاطر جمع شدن مواد معلق موجود آب در داخل فیلتر شنی، فشار آب کم می شود و در این صورت صافی باید تمیز و شسته شود. فیلتر های شنی در موارد زیادی از جمله برای تصفیه آب استخر ها، آب های سطحی چاه ها و رودخانه ها، فیلتراسیون فاضلاب های انسانی و صنعتی و همچنین تصفیه مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شوند. در صورتی که در استخرها از فیلتر شنی استفاده نشود، ممکن است مشکلات زیادی به وجود آید. با توجه به این که سطح استخر ها باز است، آب استخرها باید به طور مرتب تصفیه یا تعویض شود، زیرا آب استخر به خاطر مواد خارجی از جمله گرد و خاک و میکروب ها آلوده می شود و در نتیجه موجب بیماری های پوستی می شود. در تمام استخرهای عمومی به خاطر وجود این مواد خارجی و همچنین میکروب های موجود در آب، حتماً باید از فیلتر شنی استفاده شود. از ابزار دقیق برای ساخت بعضی تجهیزات استخری استفاده می شود.

 برای تمیز کردن فیلترهای شنی استخر، می توان از روش های مختفی استفاده کرد. به عنوان مثال برای تمیز کردن فیلتر، باید ده سانتی متر از لایه بالایی فیلتر را کلاً تعویض نمود. در این روش فیلتر شنی به طور کامل تمیز می شود. روش دیگری که برای تمیز کردن فیلتر شنی وجود دارد، شستشوی فیلتر شنی به صورت معکوس است. برای شستشوی معکوس فیلتر شنی، باید شیر آب ورودی را بست و سپس شیر شستشوی معکوس را باز کرد. با توجه به این که جریان آب به صورت معکوس از پایین به طرف بالا حرکت می کند، تمام ذرات از جمله ذرات گل و لای که به فیلتر شنی چسبیده اند، به طورکامل از فیلتر شنی جدا شده و به این ترتیب فیلتر تمیز می شود.

 با به کار بردن فیلتر های شنی در استخرها، آب استخر و جکوزی همیشه تمیز و شفاف باقی می ماند و علاوه بر این در مصرف انرژی و آب نیز صرفه جویی می شود.  

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر کارتریجی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده که به منظور از بین بردن ذرات معلق موجود در آب در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر کارتریجی برای از بین بردن ذراتی که قطرشان بین 10 تا 15 میکرون است، به کار برده می شود. داخل بدنه فیلتر کارتریجی، فیلترهای استوانه ایی وجود دارد و این فیلترها با توجه به مقدار دبی آب ورودی در سایزهای مختلف به روی آن نصب می شوند. سطح فیلتراسیون فیلترهای کارتریجی در مقایسه با فیلترهای شنی خیلی بیشتر است. علاوه بر این تعمیر و نگهداری فیلتر کارتریجی به نسبت راحت تر بوده و برای فیلتراسیون به فشار کمتری نیاز دارد.

فیلتر کارتریجی استخر از دو سطح لایه خارجی و داخلی  تشکیل می شود. لایه خارجی این فیلتر، ذرات درشت را به خود جذب می کند و لایه داخلی آن ذرات ریز را می گیرد. فیلتر کارتریجی با توجه به ساختاری که دارد، فیلتر عمقی نیز نامیده می شود.  فیلترهای کارتریجی تا حد زیادی آب استخر را تمیز و شفاف می کنند و در بسیاری از موارد این فیلترها در استخرهایی که جنبه درمانی دارند، استفاده می شوند. فیلترهای کارتریجی سایزهای بزرگی دارند و در استخرهای بزرگ به کار برده می شوند. جنسی که برای تولید فیلتر کارتریجی استخر استفاده می شود، فایر گلاس درجه یک است. فیلتر کارتریجی نسبت به فیلترهای شنی حجم کمتری دارد ولی با این وجود قدرت تمیز کنندگی آن بالاتر است. فیلتر کارتریجی در مقایسه با سایر فیلترها، قدرت جذب ذرات معلق بیشتری را دارد و همچنین این قابلیت را دارد که 75 تا 120 گالن آب را در هر دقیقه تصفیه نماید. 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات استخری ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()