نوشته شده توسط : غریبه

آنتروپیون یا برگشتگی پلک +علائم و روش درمان این مشکل چشمی به نظر می رسد که دریافت مقادیر متعادل کلاژن منجر به پدیدار شدن آثار جوانی پوست می شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

تجربه نشان داده است که با حرکت حلزون ، فرد یک جریان خفیف الکترونیکی روی سطح پوست خود احساس می کند. هر پوستی با توجه به رطوبت , چربی , جوش و منافذی که دارد برای شادابی بیشتر نیاز به تقویت دارد.
آیا قطره آهن می تواند باعث پوسیدگی دندان ها شود و برای دندان مضر است؟ ته ظرف آنها را هر زمان که احساس کردید کثیف شده تمیز کنید.
باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود.در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد. پوست انسان و حلزون اوکراینی تقریبا دارای عناصر یکسانی هستند و تعادل بین کلاژن و الاستین و هالورانیک موجود در پوست حلزون تقریبا مشابه پوست انسان است.
واقعیت علمی: ویژگی‌های یک حیوان با مصرف عصاره آن الزاما در انسان اثری ندارد! این اثر باید در آزمایش‌های متعدد به اثبات برسد نه به‌دلیل وجود آن در حیوان موردنظر! تاثیر گانودما بر درمان فشار خون بالا، بیماری پارکینسون و اعصاب و ریزش مو
کرم آرایش و زیبایی: کرم مسدود کردن منافذ صورت را روی پوست می مالیم و برای یک ساعت پوست را ماساژ می دهیم تا خوب روی پوست بخوابد. نیم ساعت صبر کنید و بعد صورت را بشویید. باید گفت که نهایتا می‌توان از این کرم‌ها انتظار داشت که در حد یک مرطوب‌‌کننده باشند.
شعر عاشقانه خیام ؛ اشعار و رباعیات عاشقانه خیام + زندگینامه عمر خیام هیچ کدام از کرم‌های ضدچروک بازار اثر دائمی ندارند و حتی می‌توان گفت هیچ کرمی نمی‌تواند چرو‌ک‌ها را از بین ببرد؛ این کرم‌ها می‌‌توانند به طور موقت پوست را شاداب‌تر نشان دهند.
کاربرد رژیم لاغری ستاره های هالیوود + رژیم لاغری سلبریتی ها چنانچه در بخش سلامت پوست و موی نمناک گفته ایم حلزون تراپی جز درمان های زیبایی منحصر به فرد بشمار می رود و برای پوست مفید است. این روش درمانی در درجه اول یک درمان ضد چروک است. در طی حلزون تراپی، حلزون روی صورت می خزد.حرکت حلزون زنده بر روی پوست بدن انسان سبب جوان سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده آن می شود.
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! درب این ظروف را باید به کمک تورهای پارچه ای پوشاند تا راه رسیدن اکسیژن باز بماند و برای تغذیه حلزونها لازم است تا از کاهو(غذای اصلی حلزون ها) و برگ گیاهانی مثل درخت توت، انگور و… مورد استفاده گردد.
روحانی: دست سلیمانی را از بدن قطع کردید پایتان از منطقه قطع خواهد شد حلزون درمانی یک روش طبیعی برای بهره وری از حلزون در مقایسه با کرم آرایشی و لوسیون ها است.
در بعضی شکم پایان به ویژه لیسه‌های خشکی و دریازی، صدف کوچک شده یا از بین رفته‌است. رشد در این موارد شامل بازشدگی است که در نتیجه توده احشایی تا حدودی یا به‌طور کامل به جایگاه نوزادی خود برمی‌گردد. لیسه‌های حلزون تراپي صورت ساکن خشکی برای جلوگیری از خشک شدن باید در نقاط مرطوب بسر برند. این جانوران معمولاً شب‌ها از جایگاه خود خارج می‌شوند و از سبزی‌ها تغذیه می‌کنند. تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و...)
باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود.در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد. حلزون ها قادرند تا سه سال به خوابی که مخصوص خودشان است فرو بروند. در وجود این آشنای کوچک غریزه ای نهفته شده است که باعث می شود هیچ گاه محل زندگی خود را گم نکند و هر حلزون درمانی برای چروک صورت جا که برود، این غریزه مانند جی پی اسی آپدیت شده او را راهنمایی می کند.
گلوگاه‌های تخلف در حوزه تغذیه و رژیم‌درمانی شناسایی می‌شوند حلزون هارو در ظرف های شیشه ای و یا پلاستیکی نگه دارید اندازه ظروف به تعداد حلزون ها بستگی دارد زیر حلزون ها به مقدار چهار انگشت خاک و یا ماسه بادی بگذاریدو روزانه روی انها اب بپاشید
منبع کلسیم (مثلاً استخوان‌های ده پا و سپیداج و یا گچ‌های طبیعی) وسایلی برای قایم شدن حلزون که شکستنی نباشند (مثل گلدان‌های پلاستیکی یا چوب پنبه)
ماخذ مقاله
https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/



:: برچسب‌ها: حلزون تراپی , حلزون تراپي صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اتوماسيون صنعتی يا روباتيزه کردن (Industrial Automation) به معني استفاده از ابزارهاي کنترلي (مثلاً کامپيوتر) به جاي انسان به منظور هدايت و کنترل ماشين آلات صنعتي و پروسه‌هاي توليد است. اتوماسيون به بهره‌گيري از سامانه‌هاي کنترل (مثل کنترل عددي، کنترل منطقي قابل برنامه ريزي، و ديگر سيستم‌هاي کنترل صنعتي)، مکانيکي و الکترونيکي به کمک رايانه ها براي پايش (کنترل) خط توليد گفته مي‌شود، که در آن هدف، کاهش نياز به دخالت انسان است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

اتوماسيون صنعتي (Industrial Automation) چيست؟

اتوماسيون صنعتي به معني استفاده از ابزارهاي کنترلي مثل کامپيوتر براي کنترل و هدايت ماشين آلات صنعتي است. در مجموع مي‌توان گفت اتوماسيون صنعتي از تکنولوژي و کنترل اتوماتيک که باعث عملکرد و کنترل خودکار فرآيندهاي صنعتي بدون دخالت مستقيم انسان مي‌شود، استفاده مي‌کند. به عبارتي در اتوماسيون صنعتي، ماشين ها و کاميپوتر ها به جاي انسان ها تفکر و تصميم گيري مي کنند. تجهيزات مورد استفاده در اتوماسيون صنعتي عبارتند از:  PLC، PAC، رايانه و …

کاربرد اتوماسيون

امروزه كاربرد اتوماسيون صنعتي و ابزار دقيق در صنايع و پروسه هاي مختلف صنعتي به وفور به چشم مي خورد. كنترل پروسه و سيستمهاي اندازه گيري پيچيده اي كه در صنايعي همچون نفت ، گاز ، پتروشيمي ، صنايع شيميايي ، صنايع غذايي ، صنايع خودرو سازي و غيره بكار مي آيد نيازمند ابزارالات بسيار دقيق و حساس مي باشند

به طور كلي برخي از مزاياي اتوماسيون صنعتي از اين قبيل اند:
-افزايش کيفيت کالا
-افزايش سرعت توليد
-کاهش هزينه هاي نصب
-امکان انجام عمليات مهندسي درحين کار
-کاهش انبارهاي موقت
 -بالا بردن امنيت
-انتقال نيروي کار به سمت کارهاي خدماتي
-کاهش پسماندهاي توليد
-امکان مانيتورينگ به صورت متمرکز يا گسترده
-امکان انتقال تجربه و دانش اپراتور به سيستم
-سهولت توسعه سيستم
-سهولت عيب يابي سيستم
-افزايش بهره وري واحدهاي صنعتي

معايب اتوماسيون صنعتي:

-عدم امکان ساخت و تعمير بسياري از اجزاي سيستم
-کاهش قدرت خريد به دليل افزايش بيکاري
-کاهش نيروي کار و افزايش بيکاري
-نياز مداوم به ارتقاء سيستم به دليل عدم توليد محصولات قبلي توسط سازنده

کامپيوتر صنعتي يا IPC ، رايانه هاي طراحي شده شخصي هستند که در يک محيط صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرند.
دنياي اتوماسيون را نمي توان بدون وجود کامپيوترهاي صنعتي تصور کرد، اين رايانه ها همراه با نرم افزارهاي مرتبط که قادر به سفارشي سازي نيز مي باشند طيف گشترده اي از وظايف اتوماسيون از قبيل کنترل ماشين آلات ، سيستم هاي تدارکات ،شبکه سازي ، پردازش داده ها و تصاوير را انجام مي دهند.
کامپيوتر هاي صنعتي که وظيفه پردازش را در محيط هاي صنعتي به عهده دارند، مهمترين و مخاطره انگيزترين رکن سيستم هاي اتوماسيون صنعتي محسوب مي شوند. لذا انتخاب و طراحي مهندسي و بهينه ي شبکه هاي اتوماسيون صنعتي و به خصوص انتخاب صحيح کامپيوتر هاي صنعتي موضوعي ست که به هيچ وجه از نگاه تيز بين طراحان شبکه هاي صنعتي مغفول نمي ماند.
محيط هاي صنعتي بسته به نوع صنعت، داراي شرايط خاصي از جمله محيطي غبار آلود، درجه حرارت و رطوبت بالا و يا حتي آلودگي مي باشند. براي اين منظور، اولين نيازي که در کامپيوتر هاي صنعتي احساس مي شود، عدم وجود ارتباط قطعات داخلي با محيط بيروني است. به اين دليل از به کارگيري تجهيزات خنک کننده و گرم کننده مانند فن در اين نوع تجهيزات خودداري مي شود. کامپيوتر هاي صنعتي معمولا با طراحي بدون فن و کابل تحت آزمايش هاي دقيق قرار مي گيرند تا مقاومت  آنها در محيط هاي سخت و خشن تقويت شود. علاوه بر مسائل ذکر شده بايد به کيفيت قطعات بکار رفته در تجهيزات اشاره نمود. با توجه به حساسيت جنس فعاليت ها، قطعات بکار رفته در Industrial Computer معمولا از استاندارد هاي صنعتي مورد نياز صنايع گوناگون همانند IEC-61850-3، EN50155 و DNV پشتيباني مي کنند.

در زير به برخي از کاربردهاي کامپيوتر صنعتي و تفاوت بين آنها و کامپيوترهاي معمولي اشاره مي کنيم :

به طور کلي کامپيوترهاي صنعتي در قفسه ها و مکانهايي با مقاومت بالا در برابر لرزش ، حرارت ، گردو غبار و سرو صدا نصب مي شوند.
 به علت ويژگي ضد آب و ضد انفجار بودن براي نصب در محيط هاي خطرناک مناسب مي باشد.
داراي خنک کننده هاي اضافي با فيلتر گردو غبار مي باشد
 حفاظت از محيط زيست با فيلتر پيشرفته EML
 منبع تغذيه با درجه بالا
 -قرار دادن يک تايمر براي تنظيم مجدد سيستم به طور خودکار
CPU و مجموعه تراشه هاي مرتبط با ان بخشي از Matherboard نمي باشد. کارت CPU به طور جداگانه DaughterBoard به Matherboard وصل مي باشد.
-Matherboard داراي شيارهاي زيادي (ISA وPCI ) براي کاربردهاي صنعتي مانند سوئيچ هاي مخابراتي ، کارت هاي ورود خروج و … مي باشد.
در سيستم هاي PC صنعتي عمدتا از SingleBoard و Back Planes استفاده مي شود با اين حال حداکثر کامپيترهاي صنعتي با Matherboardهاي COTS توليد شده است.
رايانه هاي صنعتي معمولا در حجم هايي پايين تر از رايانه هاي خانگي يا اداري توليد مي شود.
کامپيوترهاي صنعتي با تابلو هاي مقاوم داراي IP65 از کاربردهاي ظريف مشتري تا کاربردهاي وسيع را انجام مي دهند.
-دسترسي آسان به اجزاء کامپيتر
اجزاء پيشرفته و دقيق براي اطمينان مناسب به صنايع
 ساخت و ساز فلزي سنگين تر در مقايسه با کامپيوترهاي معمولي

-شرکت ابزار دقيق فن آوران فعاليت خود را از سال 74 در زمينه کامپيوتر و اتوماسيون صنعتي رسماً آغاز کرده و نماينده انحصاري کمپاني هاي Axiomtek ،ICOP ، Eagle و AMT درايران مي باشد.
در ادامه محصولات اين شرکت به طور مختصر معرفي مي گردند :
محصولات کمپاني AXIOMTEK
1- مادربوردهاي صنعتي SBC, ATX, MINI ITX, CAPA, NANO, MANO, PC104, …
2- شاسي هاي صنعتي از 1 يونيت تا 5 يونيت, Rackmount & Tower
3- پنل کامپيوترهاي صنعتي
4- بوردهاي ورودي و خروجي آنالوگ و ديجيتال
5- کامپيوترهاي Workstation و...
محصولات کمپاني ICOP
1- مادربوردهاي صنعتي در ابعاد مختلف PC104 ، PC104+ ، ISA ، Mity Mite و...
2- پنل کامپيوترهاي صنعتي
3- ماژول هاي حافظه & SATA IDE ( فلش ديسک )
4- مبدل هاي PCMCIA ، IDE ، منبع تغذيه و ...
5- کامپيوترهاي eBOX (تين کلاينت)
محصولات کمپاني AMT
محصولات اين کمپاني عبارت است از صفحات تاچ اسکرين ( لمسي ) با ابعادي مختلف از ابعاد "3.3 تا "19 که با کيفيت هاي بالا جهت مصارف عمومي و صنعتي طراحي و ساخته شده اند. اين محصولات عبارتند از :
1-صفحات لمسي خازني مولتي تاچ
2- صفحات لمسي ضد بازتابش
3- بردهاي کنترلر USB
4- بردهاي کنترلر R5232
محصولات کمپاني Eagel
محصولات اين کمپاني عبارتند از انواع ماژولهاي انتقال اطلاعات از قبيل :
1- بوردهاي ورودي و خروجي آنالوگ و ديجيتال PCI ، ISA ، PC104+ ،PC104 ، USB ، Wireless، Ethernet ، RS485 و ...
2- ماژولهاي انتقال اطلاعات USB
3- ماژولهاي انتقال اطلاعات PCI
4- ماژولهاي انتقال اطلاعات وايرلس
5- ماژولهاي انتقال اطلاعات تحت شبکه
6- ماژولهاي انتقال اطلاعات PC104
7- ماژولهاي انتقال اطلاعات سريال و ...
لازم به ذکر است اين شرکت توانايي تامين تجهيزات کامپيوترهاي صنعتي بردهاي ديگر نظير Advantech, ICPDAS, IEI, MOXA, Adlink, AAEON و ... را نيز دارد.

جهت ارتباط با بخش فروش شرکت به سايت www.abzar.com مراجعه يا با شماره هاي 02188688009,02188691490,02188691491 تماس حاصل فرماييد.
www.abzar.com
www.icop.co.ir
www.easynet.ir



:: برچسب‌ها: کامپیوترهای صنعتی , اتوماسيون صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همانطور که در مقاله های قبلی منتشر شده در وبلاگ ها مطالعه کردید در مورد دوربین مداربسته و اولین دوربین های مداربسته با شما صحبت کردیم و مطالبی را منتشر کردیم که تا حدودی می تواند به شما در خرید دوربین مداربسته و نصب آن کمک خواهد کرد در این مقاله قصد داریم در مورد یک برند نام آشنای دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

دوربین مداربسته

در مقاله های گذشته منتشر شده در مورد پیدایش دوربین مداربسته با شما صحبت کردیم و گفتیم که دوربین مداربسته اولین بار توسط آلمان در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت و سپس شرکت های آمریکایی و اروپایی نصبت به تولید انبوه آن اقدام کردند که به دلیل کیفیت نسبتا خوب مورد توجه بسیاری از نمایندگان قرار گرفت ولی به دلیل فعالیت مستمر کشور چین در عرصه تولید لوازم الکترونیک شرکت های زیاد چینی زیادی در این زمینه فعالیت خوبی را شروع کردند یکی از این شرکت ها هایک ویژن است

هایک ویژن

هایک ویژن  یکی از تولیدکنندگان و برندهای سیستم‌های تصاویر مداربسته در حوزه سیستم‌های امنیتی است.این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.

هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. هایک ویژن همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد.

محصولات هایک ویژن

دوربین‌های تحت شبکه

دوربین‌های اسپید دام (speed dome)

دوربین‌های آنالوگ

دوربین آنالوگ HD که با نام turbo hd هم شناخته می‌شوند.

دستگاه‌های ضبط دیجیتال DVR

دستگاه‌های ضبط تحت شبکه NVR

دستگاه‌های ضبط ترکیبی

رمزگذار و رمز گشا (Encode, Decoder)

کارت‌های رمز گذار و رمز گشای تصاویر

سیستم‌های اعلام سرقت اماکن

سیستم‌های کنترل تردد

لوازم جانبی (صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و…)

دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به نکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌است.

هایک ویژن در ایران

از سال ۱۳۹۳ دوربین‌ها و سایر تجهیزات هایک ویژن به بازار ایران راه یافتند. این محصولات توسط شرکت‌های گوناگونی در ایران توزیع شدند که البته هیچ‌یک از /ان‌ها به‌طور مستقیم مسئولیت فروش را بر عهده ندارند. ولی در این مقاله قصد داریم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که در ایران یکی از نمایندگان فروش این شرکت می باشد.همانطور که گفته شد تهیه و نصب دوربین مداربسته نیازمند تخصص لازم و شناخت کافیست هایک لوک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت می کند این فروشگاه علاوه برفروش و ارائه محصول دارای بخش مقالات تخصصی است که در آن می توانید مقالات بسیاری را در رابطه با انواع دوربین های مداربسته مطالعه کنید در این فروشگاه قبل از خرید می توانید نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر را مطالعه کنید و یا محصول انتخابی را با سایر محصولات موجود مقایسه و سپس خرید نمایید لازم بذکر است این سایت تمرکز خود را برروی برندهای خاص همچون دوربین مداربسته هایک ویژن قرار داده است هایک ویژن یک شرکت تولیدی در عرصه لوازم و ابزارهای الکترونیکی است که در مقالات بعدی این مجموعه وبلاگ ها در مورد برند آن برای شما توضیح خواهیم داد

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: شرکت معتبر دوربین مداربسته , دوربین مداربسته , هایک ویژن , محصولات هایک ویژن , هایک ویژن در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر دنبال کننده سری وبلاگ های ما بوده اید متوجه این موضوع شده اید که در سری مقالات آموزشی و معرفی مجموعه های آموزش سری مقالات جدیدی در حوزه اطلاعات فن آوری و تکنولوژی را برای شما مخاطبان عزیز خودمان منتشر کرده ایم در این مقاله هم قصد داریم در مورد یک فریمورک بسیار پرطرفدار بنام ری اکت(react js) با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

ری‌اکت (react js)

ری‌اکت  یک کتابخانه متن‌باز جاوااسکریپت برای ساخت رابط‌های کاربری و اجزای(Component) صفحات وب است.این کتابخانه توسط فیس‌بوک و جامعه ‌ای از توسعه ‌دهندگان و شرکت‌ها به صورت انفرادی توسعه و نگه‌ داری می‌شوند. براساس آنالیزهای جاوااسکریپت سرویس Libescore، ری ‌اکت در حال حاضر در سایت‌های نت ‌فلیکس، Imgur، بلیچر رپورت، فیدلی، ایر بی ‌ان‌ بی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل بهینه بودن ری ‌اکت برای دریافت اطلاعاتی که با سرعت تغییر می‌کنند، میتوان از آن برای توسعه برنامه تک ‌صفحه‌ای(SPA) یا برنامه ‌های موبایل استفاده کرد. هرچند دریافت اطلاعات، ابتدایی ترین بخش در یک صفحهٔ وب است و برنامه‌های پیچیده  ری ‌اکت معمولا به کتابخانه‌ های اضافه ‌ای برای مدیریت وضعیت (state management)، مسیریابی (URL mapping)، و اتصال به رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) نیاز دارند. ری ‌اکت و ری ‌اکت نیتیو(React Native) از جمله پروژه‌های متن‌باز شرکت فیس‌بوک هستند که در صدر محبوب‌ترین پروژه‌های وبگاه گیت‌هاب قرار دارند.

تاریخچه ری‌اکت

ری ‌اکت توسط جردن واک، یک مهندس نرم ‌افزار در فیس‌ بوک، ساخته شده‌است. او از XHP که یک چارچوب فریم‌ ورک HTML برای PHP است، تأثیر گرفته ‌است. اولین نسخه ‌ای که او در سال ۲۰۱۱ توسعه داد در بخش اخبار فیس‌ بوک و بعد ها در سال ۲۰۱۲ در سرویس اینستاگرام  مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳ در جریان کنفرانس آمریکا JSConf این کتابخانه متن ‌باز اعلام شد.ReactNative، که امکان توسعه برنامه‌ های مبتنی بر Android, IOS و UWP را با React فراهم می کند، در فوریه ۲۰۱۵ در React.js Conf فیسبوک معرفی شد و در مارس ۲۰۱۵ به صورت رایگان عرضه شد.در ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ فیسبوک اعلام کرد React Fiber، یک الگوریتم اصلی جدید React library برای ایجاد رابط کاربری است. React Fiber پایه و اساس هرگونه پیشرفتهای آینده و ویژگیهای چارچوب React خواهد بود.

همانطور که گفته شد این فریمورک در عصر حاضر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و در بازار ایران هم طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و دلیل آن هم این است که بیشتر کسب و کارها به سمت برنامه های تحت پلتفرم جاوا می باشد و همین دلیل هم باعث گردیده که تعداد زیادی از کسانی که در این حوزه فعالیت داشته به آموزش react روی بیاورند و آزمون ها و کلاس های آموزشی بسیاری را در ارتباط با این موضوع برگزار کنند در ایران تعداد این مجموعه های آموزشی محدود است و تعداد آن ها شاید بسیار کم باشد که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکنند برای همین هم در این مقاله قصد دارم یک مجموعه آموزشی را به شما معرفی کنم که به صورت حرفه ایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی react کرده و دارای مدرسان کارآزموده ایی در این زمینه هست در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش ری اکت در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید

 

 



:: برچسب‌ها: تاریخچه ری‌اکت , مکتب خونه , آموزش react , ری‌اکت (react js) , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()